.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده ساری از نحوه مدیریت در حل بحران سفید؛
دامادي: کجا بحران حل شده است؟
شمال نيوز: این بحران مدیر می‌خواهد و لازم نیست با این سوءمدیریت‌ها و ناپختگی در رفتار تلاش دیگر نیروهای صدیق را بی‌اثر و بهداشت روانی مازندران را تهدید کنید.

شمال نيوز: نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دولت، سپاه و مسئولینی که به وضعیت برف‌زدگان شمال کشور رسیدگی کرده‌اند گفت: بحران این منطقه هنوز تمام نشده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خانه ملت، محمد دامادی در پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز(چهارشنبه) مجلس اظهارداشت: پنج روز است که از آغاز بحران برف گذشته است، بحرانی که به بحران سفید مشهور شده البته خوشبختانه طی چند ساعت اخیر آب، برق و گاز در مناطق بحرانی وصل شده و روند بازگشایی معابر هر چند به کندی اما در حال انجام است که جا دارد در این جا از سپاه، دولت و سردار شاه‌چراغی که از نخستین ساعات شروع برف به صحنه آمده‌اند، فرشتگان نجات در هلال احمر مازندران،‌دکتر ربیع‌فلاح استاندار مازندران، مسئولین استان و همه کسانی که تعهد مسئولانه خود را برای حل بحران نشان داده‌اند تشکر کنم.

وی همچنین گفت: عده‌ای در همین چند ساعت اخیر مصاحبه کرده‌اند و از حل مشکلات گفته‌اند. باید به آنها یادآور شوم که خیر، بحران حل نشده است. همین الان کودکان بسیاری با مشکلات سرمازدگی و عدم دسترسی به پزشک و دارو روبرو هستند. راه‌های ارتباطی روستاها به شهرها خصوصا تنکابن و رامسر هنوز باز نشده است.

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه 50 روستای رامسر با جمعیت نزدیک به 8 هزار نفر در محاصره برف قرار دارند، اضافه کرد: بیش از هزار واحد دامی فروریخته است و رقم خسارات همچنان معلوم نیست. سقف برخی از مدارس ریخته؛ در این شرایط کجا بحران حل شده است؟

دامادی تاکید کرد: قحطی گاز در غرب مازندران اتفاق افتاده، اما در شهرهای آمل و برخی نقاط قائمشهر و مرکز استان مازندران، بهشهر، نکا و ساری باز شده و مدام این احتمال را تکرار می‌کنند که احتمال قطحی گاز در استان وجود دارد.

وی متذکر شد: این بحران مدیر می‌خواهد و لازم نیست با این سوءمدیریت‌ها و ناپختگی در رفتار تلاش دیگر نیروهای صدیق را بی‌اثر و بهداشت روانی مازندران را تهدید کنید.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد رئیس جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به تذکر دامادی گفت: خوشبختانه در بحران اخیر خدمات ارزشمندی از سوی دستگاه‌های انتظامی، نظامی،سپاه پاسداران، ارتش، هلال‌احمر، وزارت راه و وزارت نیرو انجام شده است.

وی افزود: خوشبختانه گاز در بسیاری از مناطق وصل شده است و خوشبختانه قطع گاز در منازل نداشتیم. شهروندان عزیز نیز تلاش کنند تا با مدیریت مطلب امکان گازرسانی به تمام هموطنان فراهم شود.

رئیس جلسه علنی امروز مجلس همچنین با اشاره به جلسات متعدد امروز نمایندگان شمال کشور برای حل مشکلات این مناطق، گفت: این عزیزان نیز که به علت بودجه و بررسی آن امکان حضور در مناطق بحرانی را نداشتند تلاش فوق‌العاده‌ای به همین منظور از خود نشان دادند. ما از آنان تشکر می‌کنیم.

 

/250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهرام 15 بهمن 1392
این صحبت های دکتر دامادی رو که دیدم بهش رای میدم
ستاد انتخاباتی دکتر دامادی!
مجتبی 15 بهمن 1392
مجتبی
مهندس دامادی مرد اول شهرستان ساری و میاندرود مرسی........
نا شناس 15 بهمن 1392
درودبرنماينده ي شجاع ومحبوب ساري ومياندرود
نا شناس 15 بهمن 1392
به تو چه ربطی داره
محمد 15 بهمن 1392
ذرود بر شير مرد مازندران.روح پدرت شاد.....نويد كلانتري از تهران
نا شناس 15 بهمن 1392
خودت در درون مجلس این حرفا رو میزنی بیا وارد میدان راستشو میگی ؟میر
دكتر 15 بهمن 1392
آقاي دامادي از كي مدرك دكترا گرفته اند ؟ ايشان به زور كارشناس ارشد شدند آقا اينقدر به مدرك دكتري توهين نكنيد
نا شناس 15 بهمن 1392
بهتر است شما در مجلس قانونی وضع کنید که اصلا مشکل بوجود نیاید
آخه مومن ما همه منابع خدادادی رو داریم چرا باید طوی باشد که گاز همه نقاط را کم می کنید و نه اینکه مشکل همه رو حل کنید به مشکل همه اضافه می کنید؟
همه اینها از عدم مدیریت و نبودن مدیران نخبه سر کار هست
همین شما با چه تجربه اجرایی نماینده شدی؟
حتم دارم بخاطر مرحوم پدرت به اینجا رسیدی مشکلات ما همین چیزهاست
محمد 15 بهمن 1392
اين حوادث امتحاني است براي پيمانكاران ، وقتي كارها را بدون محاسبه وغير علمي انجام مي دهند اينگونه آسيب پذير مي شود كه مردم بايد تاوان آنرا پس دهند اگر جريمه سنگين براي آنها بود مملكت آباد مي شد
فیضی 15 بهمن 1392
آقایی که کامنت گذاشتی به تو چه می فهمی چی می گی ؟ نماینده مرکز استان نماینده تمام استان یا کل کشور است .
نا شناس 15 بهمن 1392
اقای دامادی مردم گوششان از حرف پر شده فقط کار و عمل میخوان
محمد 16 بهمن 1392
درود بر مهندس دامادی ضمنا دوست عزیز آقای دامادی نیاز به رای شما نداره خودتو اذیت نکن
نا شناس 16 بهمن 1392
افرین بر نماینده شجاع استان مازندران
شهرمون ساری
امروز زمانی که صدای رسا و فریادههای شما رو در صحن مجلس شنیدم گفتم خدایا شکرت( دلمون ارزو مانده بود)
که کسی هست که حرف ما مردم مازندران را در بهارستان به گوش بالادستان اجرایی برساند
محمد دامادی افتخار مایی دوست داریم....
نا شناس 16 بهمن 1392
رنجبر چکاره هست شخصیت حقوقی اش قبول اما فریادههای نماینده ساری رو در ستون فرعی متعجبم ازکار شما اقای رمدانی در صحن مجلس مهندس حرف زد.... نه در ؟!!! ممنونم
نا شناس 16 بهمن 1392
محمد دامادی جوان است و ساعی و کوشا مردی که همه وهمه شمشیر از رو برایش بسته اند و تخریبش می کنند اما این مرد ادامه میدهد و می تازد
یقین دارم دیگه همه ایرانیان ساری رو شناختند......
با فریادههای بلند این مرد در بهارستان
متشکریم
نا شناس 16 بهمن 1392
سه نماینده مازندرانی مجلس که پیگیری مجدانه در خصوص مشکلات بحران سفید برف را نمودند آقایان: لاشکی-دامادی و حسینی بودند سپاه و بسیج اگر نیومده بودند مشکلات بیشتری دامنگیر خلق الله میشد.
نا شناس 16 بهمن 1392
وزیر کشور روز قبل خبر از برطرف شدن شرایط بحرانی داده،جالبه که خودش تهرانه و اینجوری تو شبکه های سزاسزی خبر رسانی میکنه!
نا شناس 16 بهمن 1392
حرف زدن دردی از مشکلات مردم دوا نمیکنه آقای دامادی عزیز اگر میتونب برو پیش رئیس جمهور ازش دستور اکید بگیر که یک چند میلیاردی به این بنده های خدا اختصاص بده که دارن میمیرن حرف زدن بسیار بود مرد عمل کم واقعا خوتون بزارید به جای این مردممممممممممممممممممممممم
نا شناس 16 بهمن 1392
مشکل ما از آنجا شروع شد که بعضی ها بدون هیچ بنیه اجرایی و مدیریت رفتمند برای قانونگذاری و تنها از شهرت پدر یا اقوام دیگر انتخاب شدند آقای دامادی آیا بهتر نبود که شما حد اقل یک پست اجرایی را تجربه می کردید و به مجلس می رفتید؟
بله من هم موافقم که ایشان در مجلس حرف زدند اما این شیوه صندلی فریاد در مجلس هیچ وجهه مقبولی ندارد نماینده باید با هوش بالای خود که با تجربه قبلی نیز همراه است حرف بزند خدایش را بخواهیم بیان کنیم تا آخر نمایندگی هم اینطوری حرف بزند هیچ چیزی برای این استان آورده ندارد بعنوان مثال نماینده کلیر را که رئیس کمسیون اقتصادی مجلس هم هست در نظر بگیریم ایشان به اندازه کافی برای استانش و حوزه انتخابیش مفید است که هر حرفی در مجلس می زند کاملا حساب شده و ممکن است بنا برای چون هم باتجربه است و هم قانون شناس بنا بر این موفق است
امیدوارم آقای دامادی از ما ناراحت نشده باشد
ایشان در عین شایستگی در مناسب شهری این شهر تجربه نمایندگی ندارد شاید خودشان هم این موضوع را تایید کنند
محمد 16 بهمن 1392
این بی تدبیری مسئولین هستش بعد گذشت 6 سال از واقعه قطعی گاز در سال 86 چرا به فکر این نبودن تا الان بازهم شاهد کمبود گاز باشیم
الان اگه آذربایجان یزد سمنان یا اصفهان بود همیو روال ادامه داشت
این بی مسئولیتی موشولان خودمون تو استانه
نا شناس 16 بهمن 1392
مرحبا به دامادی و عبوری
نا شناس 16 بهمن 1392
مردم قدر سپاه وبسیج را می دانند مردان بی ادعا که در همه مشکلات همراه مردم هستند.
نا شناس 16 بهمن 1392
دامادی ما جوانان ساروی به خاطر شجاعت شما از شما حمایت می کنیم
محمود 16 بهمن 1392
شعار شعار شعار
سید حسین 16 بهمن 1392
شهروندان هم استانی های عزیز بهتر نیست بجای ایرادها و انتقادههای بیهوده همسو و هماهنگ با نمایندههای استان قدری از مشکلات استان حل گردد در ضمن دکتر . مهندس و ....... هدف حل مشکلات مردم فهیم خواهد بود بیایید دست در دست هم دهیم تا ...................................................................... (س.ح.ن از ولیکبن بنافت)
ابر 16 بهمن 1392
شمال نیوز اتش بیار محر که نه انتقا ل دهنده حال خواننده و گوینده بهم می خوره
رضا 16 بهمن 1392
د امادی یه ادم پوپولیسته .واسه خودنمایی این حرفهارو میزنه . اگه راست میگه رابطه شو با شجاعی درست کنه.دولت خودش تدبیر داره.
اعلا 16 بهمن 1392
خبری از فیاضی نیست حتما منطقه ایشان دچار بحران نشده  
نا شناس 16 بهمن 1392
خواهش می کنم حساب عبوری را با همه مدیران جدا کنید یقینا مانند یک شهروند عادی به کمک همه می رفت کما اینکه این روزها در شهر روزهای پر کاری را داشت عبوری عزیز من از طریق همین رسانه مجازی از همه زحمات شما متشکرم و امیدوارم خسته نباشید
نا شناس 16 بهمن 1392
من آنچه شرط بلاغست با تو میگویم
تو خواه از سخنم پند گیر وخواه ملال
1-آقای دامادی ممنون از اینکه خودتونو واسه ما غرب استانیها تیکه پاره کردین.کو گوش شنوا؟
2-کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی(شما به داد مردم محترم حوزه استحفاظی خودت برس،اگه گوش شنوا داری درد مردم زیاده.!
3-چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه(مارا به خیر تو امیدی نیست پس با این دخالت ها شر مرسان)
4-مردم منطقه تنکابن ورامسر نماینده دارن اونهم مثل شیر،پس با...شیر بازی نکن.!
5-در مورد مشکلات حوزه ات پیگیر باشی تو رای آیندت تاثیر داره،حسابی
6-تو هنوز دامادی واسه آیندت خوب نیست انقدر شعار بدی،مردم از شعار خالی بدشون میاد،عمل کن.
عرشي 17 بهمن 1392
محمدآقا!!
چندين بار مصاحبه هاي شما را خواندم؟!
هميشه بعداز كاريا حرف ميزني فقط حرف ميزني !!!!
حرف زدن راحته !!!
يا از شين آباد ميگي يا از خارج از منطقه نمايندگي ات دخالت ميكني ؟؟؟
حرف براي گفتن نداري پسر؟
رضا 17 بهمن 1392
ممد جون انقدر خودتو ناراحت نكن واسه قلبت خوب نيست. تو اگه به فكر ساري بودي حالا كه رفتي به پشتت نگاه كن كه دوستانت كه واست كامنت گذاشتن و به به و چه چه زدن دارن ازت دلگير مي شن آخه چندتايي موندن بيان سر كار . خخخخخخخ. خدايا ديگه برف نياد كه اينقدر دوستان ياد مازندران و دلسوزي نيفتن. يه مدت از دوستان خبري نيست تا اينكه يه اتفاقي بيفته بخوان بيان دفاع كنن از حقوق شهروندان . راستي انتخابات نزديكه جلساتو بيشتر كنيد يادتون نره اين دفعه رقيب زياده همه ميخان بيان مجلس ديگه مثل اينكه خيلي اونجا گرمه.... ما كه مي دونيم همه ميخان خدمت كنن وگرنه پست و مقام چيه ... خخخخخخخ
فرهاد 17 بهمن 1392
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام این زمینی که اتوبان قائمشهر گرفتید و مدیریت بحران رو در آونجا تاسیس کردید که خیلی زیبا هم ساخته شده دست شما هم درد نکنه ، خروجیش چیه؟؟؟؟؟؟ برف میاد که نمی تونید بحران رو مدیریت کنید وای به زمانی که خدای ناکرده اتفاق بزرگتری بیفته و .... خدا به داد مردم برسه
امیر 17 بهمن 1392
آقای دامادی خدا وکیلی نیروهای راهدار شبانه روز تلاش می کنند ولی حق ماموریت مال روسای ادارات و مدیران است فقط ماهانه ۱۵۰هزار تومان به کارگران می دهند روسای ادارات از ۵۰۰هزارتومان تایک میلیون تومان برایشان واریز میشه بعد میگن اعتبار نداریم.
نا شناس 16 بهمن 1392
چه خوب بود حاميان انتخاباتي ايشان همانطور كه براي انتخابات زحمت كشيدند با حمايت اقاي دامادي چادر كمك رساني برپا ميكردند و مردم را به اين مسله حساس ميكردند بحران به اين بزرگي فقط با حمايت دستگاه هاي اجرايي قابل حل نيست خود اقاي دامادي هم ميداند ولي چه كنيم كه در دوران زر و زور و تزوير بسر ميبريم عزت زياد
نا شناس 16 بهمن 1392
آقای دامادی یادم نمی رود که در سرمای زمستان چه کارها که نکردم مانند شما درس خواندم و فوق لیسانس مکانیک گرفتم آقای کاشی هم به ما قول دادند که اگر شما به مجلس راه پیدا کنید راه همه جوانان مازندران برای اشتغال باز می شود حدود دو سال از آن موقع گذشت ولی دری باز نشد
من اولا چطور روی پدر و مادرم را با این وضعیت نگاه کنم
ثانیا آیا شایسته است که ازدواج کنم ؟
شما که رفتید و پشت سرتان را هم نگاه نکردید ما مانده ایم و این بیکاری حتی نتوانستم تدریس در یکی از این دانشگاههای غیر انتفاعی و یا آزاد داشته باشم
هستند کسانی که از طریق شما به این دانشگاهها راه یافتند
امیدوارم در آینده پیش ما حرفی برای گفتن داشته باشی
بابک 17 بهمن 1392
آقای داد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حرف 17 بهمن 1392
2 سال دیگه انتخابات آقای دامادی ! اشتباه قابل جبران برای مردم ساری
نا شناس 17 بهمن 1392
تشکر از نماینده شجاع ساری
نا شناس 19 بهمن 1392
آقای دامادی منطقه خودسان را سروسامان دادند وبه غرب استان رسیدند
مردم سیستان شما هم منتظرباشید دامادی به انجا هم میرسد!!!!1
حسن 19 بهمن 1392
یک نماینده وقتی واردمجلس شدنظرش برای کل کشورصائب است آقای دامادی به کل کشور
ومازندران یکپارچه می اندیشدوشمادراظهارنظرهاقدری تامل کنیداخلاص درعمل داشته باشید
نا شناس 18 بهمن 1392
پسرم به حوزه نمایندگیت فکر کن که هوا بس ناجوانمردانه سرد است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فکر کردن راحته اما فکر نکردن بسیار دشوار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.